Sunday, April 17, 2011

MPP...

okeyh... dh lame aku x menulis kt blog ni... kalo nk ditulis....xkan abeh... MPP... bukan la grand sgt okeyh menjd ahli MAJLIS PERWAKILAN PELAJAR ni.... yg besh nye.... leh mkn dinner ble ade event yg grand2... ngn menteri sane cni... dpt mkn yg syok... dpt hang out ngn geng2 mpp2... yela...kalo dok keje 2...mmg susah la nk lpak2.... time2 ni jela leh kmpul reramai n gelak2... time2 len kne siyes,.... muke ketat je sume.... tp.... yg xbeshnye...effect...esp...my love life.... aku bz....die xbape ske..... ble die xbape ske...aku plak stress.... ble aku stress...mmg akan jd tsunami.... die mahukan smone yg leh pjuk die.... smone yg leh kuarkan kate2 yg sejukkn hati die.... someone yg ade sntiase ngn die.... borak n lyn die sume.... somehow.... org yg die nk bukan aku... aku xreti tok bermadah dgn kate2.... aku xleh tok luangkan segala mase aku tok die..... aku hnye reti meluahkan sesuatu bukan dr kate2 yg spontan.... bukan dr percakapan.... dri aku... kate2 aku... akan tulus di kertas.... jiwa aku.... melalui warna2 yang aku coretkan.... aku... minta maaf.... aku xmampu tok beri segala jua kebahgian yg ko nk... kdg2... aku tpk... mane perginya gelak tawa n senyum mesra kte yg dlu.... adakah aku pnca semuanya hilang....? sayang..... kte minta maaf..... sesungguhnya.... mmg kte xkn reti tok berkata.... xkn reti tok berckp.... mulut kte akan tertutup tok luahkan kata pujukan.... jauh mane skali kte pergi.... kte xkn pernah lupa pd sape yg kita cintai.... dengan sape pn skali kte berkwn.... kte xkn pernah lupa pd sape cinta kte dimiliki.... segala luka dan parut yg pernah kte wat.... maybe xkan pernah hlg dr ati awak..... kata2 kemaafan xkan mampu tok pulihakn segala2nya..... kdgkala kte buta.... buta yg awak la berada dibelakang kte... ego.... xkn pnah mengaku yg awak adalah segalanye.... moga tuhan.... pnjangkan jdoh kte.... amin....

No comments:

Post a Comment