Thursday, December 31, 2009

2010???

2010...
hmmm...
owg selalu je nk wat azam baru la...
permintaan baru la..
impian baru la...
boyfren baru la...gurl bru la...
leh dikatekan sume nk yg baru2...

tp...

aku ader 1 je permintaan utk thun ni....
aku nk jmpe FAID!!!!!!!!!!!!!!!!!
hahahahaha...

gler pe agaknye aku ni...
sabar2....
oh tuhan...makbulkan la permintaan hamba-Mu ini...

xdela...
2 mmg permintaan aku yg x tercapai2 lg since die nek kapal...
n permintaan 2 xpnah nk bubah pn even dtiap thun akan bubah angka kt bhgn blakang...

haha...aku pn xtau nk ngarot pe dlm ni...
coz otak pn ngh xbtol ptg2 ni...
t la mlm2 ckit bru aku update...
anyway...
tpat kul 12 mlm ni arijadi mama...
yeah!!!!

tp....
aku xbli pape lg adiah ni...
adei....susah2....
nk tong2 ngan adek2 aku pn diorg msing2 dh sengkek...
hahaha...
xpela...
t aku bli la smthg utk mama....
coz aku pn dh xde idea nk bg adiah pe kt die...
hehe...

No comments:

Post a Comment