Monday, December 14, 2009

cuti sem..

b4 cuti sem....msti ader final exam kan....so...berhmpas pulas la aku menghafal sume fakta2 note bio 2 smpai xckup air liur mulut aku terkumat kamit n rase cm otak 2 nk meletop dh...ni la bahana study last minute...nape aku study last minute...pnjang nk citer..kalo nk citer aku kne edit blik chapter 2..so..nnti la aku citer la...

so ble dh lpas azab exam...tibe la mase utk cuti sem..sbb kan dh rase SUNGGUH TERSEKSA gara2 exam...so rase cm syok plak la cuti sem ni....

jeng3....

BOSAN KOT cuti sem ni....coz dok umah je...xder ape yg nk di wat melainkan tdo n mkan...(hahahhahahaha!!!!tpu la 2 kn kalo mkn n tdo je..mstila aku mndi...bsuh bju...msak air..n sbgnye la...;p) nk shopping duit xde...kalo duit ader pn...xleh shopping...coz mama suh jimat...adei...sakit jiwo dibueknyo...hahahaha...

so...aku dok umah je la cuti sem ni.,...tp...ader smthg yg ku lakukan...muahahahahahaha...





dpt je DUIT JPA aku trus SHOPPING!!!!

hmm....tpu je kot...aku g membyar utang piutang ku pd ptptn n mama...so...tggl seribu lebih..then aku decide utk beli jam bru..hikhikhik...syoknye~~~ espirit..rm 310 after less..(kalo x lpas less rm 313 0r 315 kalo xsilap...pastu tawar menawar smpai la dpt 310..harga sebenar rm 399 ke 369..aku pn xigt la,...hehe..;p) pastu g survey jam my love plak...survey2 then jmpe la 1 jam 2...nice la gak...hope he'll like it..

No comments:

Post a Comment