Thursday, December 24, 2009

today n yesterday...

yesterday....

aku baring....then aku nangis.....

"aku dh rindu die sangat9....aku dh xtahan....nape die jauh sgt9 dari aku....dh bape bulan dh aku xjmpe die....msg n call je....aku rindu nk tgk muke die....peluk die....pegang tangan die...adil ke utk aku cmni....sorg2......aku xnk lg idup cmni....aku xtahan............."
dlm mase yg same....aku berfikir....

"aku xptt pntingkan dri....coz aku sorg2 kt cni....n die pn sorg2 kt sane....aku rindu sgt die....die pn rndu sgt kt aku....nape aku perlu pntingkan dri aku....die cm mane....idup die kt atas kapal 2 lg truk dr aku......."
die ader kt filipina skang ni...kteorg smpat msg...aku gtau die pe yg aku rase...n aku mntk maaf sgt9 kt die coz aku pntingkan dri aku....tp aku btul2 rindu kan dia........



today....

agak seharian aku die hospital...
cmni...adek aku yg kedua 2 downs syndrome...masuk hospital ari rabu coz doc nk operate telinge die arini...(arini khamis..hehe..) then tetibe xjd nk operate plak coz nurse xckup kakitgn...so kne lum reschedule blik...maybe dlm bulan depan bru operate...2 pn kalo xde pape halangan la...so ble xjadi...kene la discharge blik kan...so...punye la lame nk tggu discharge 2...bosan gler!!!argh!!!xtau pe yg lembab sgt proses 2...ntah pape...aku tgk bukan la byk sgt owg kt hospital 2...tp lmbat gler...so dh ptg bru kuar...n nk blik lg...jam kt highway...tido dlm kete smpai sakit tengkuk...adei...
dh smpai umah...tgk tv...mkn smpai buncit n lyn fb....

n aku bukak page die....tgk die bahagia ngan kengkwn die...aku rase...aku ni dh xde pape mkne ke dlm idup die...sedih...
actually...dh lame aku sedih pasal die...
memule dlu aku igt lagi die msg aku ckp die rindu aku...xde sape pnah jge die sakit cm aku jge die...aku happy die ckp cmtu....coz aku pn rindu die...aku sayang die...coz die kawan bek aku...aku anggap die kwn bek aku smpai mati...
tp skang......
aku rase die dh x anggap aku cmtu....
mcm2 aku rase...
aku sedih coz aku rase die bubah...turning into someone different....n cm die dh lupekan aku....aku rase bukan aku je...aku rase cm die dh lupe kteorg...org yg pnah hadir dlm idup die dulu...

aku happy coz die happy after what had happen in her life recently....

xpela...aku redha....
aku lpaskan die.....
moga allah lindungi die....

2 comments:

  1. myb die nak cool down dulu....
    xnk pikir mende yah da belalu..
    xyah la sedih2..

    ReplyDelete