Friday, December 25, 2009

keliru...

pg td....
tetibe fon aku vibrate...
aku menanti pggilan si dia....
rupa nya hanya msg...tp bukan dr dia...
dr seseorg....

"beb..mak aku dh selamat bernikah.."

aku membalas ngan ucapan alhamdulillah n tahniah...

tp...aku keliru....die xsedar pape ke...?xnk tnye ke nape aku dingin je ngan die ke...pe ke...nape aku tetibe senyap ke...ataupn die mmg btul2 xtau???
siyes aku keliru....

dn msg 2 berakhir cmtu je....die xreply pape pn pastu...maybe die bz...ntahla...
kalo la die tau hati aku ni berat nk tggalkan die...tp aku x rase die tau....

dh cm kapel je...hahaha..no la...she used 2 be my bestfren....n i love her...more than my other frenz...now...i dunno...what i do noe is...it's hard 2 let go off someone whom u shared a lot of things 2gether....but now...seems like she got a new me i guess...
2 la susah jd aku....
aku ble dh syg sgt kt owg...cmnila...
cm susah nk trime keadaan....
xpela...

yg sudah 2 sudah la yohana....
ko perlu doakan kebahagiaan die je....
da rest....
ko xperlu nk pk dh....

No comments:

Post a Comment