Friday, December 25, 2009

krismas..

td dlm kul 6.30 ptg aku g mines ngan family...tp ayah x ikut...die cbok dok melawat kebun kesygngn die 2...hehe...biarla die asalkan die bhgia...

kt mines adek aku g amek contact lens yg die bru order...so sementara die nk blaja pkai 4 da 1st time...aku pn g la ajak adek laki aku yg last g tman aku g guardian...nk bli plaster...
then niat aku menyerong bli bnde len selain plaster....hahahaha...


haish...susah gler jd owg ske shopping ni...
even bnde simple2 pn die nk bli gak...pada die kalo xdpt bli t xpuas hati...ader je alasannye...
susah2...

kalo nk dikutkan hati...aku nk bli plaster...body scrub n body lotion...tp....niat di hati ku tahan saje...aku bli plaster n scrub....hati ku ckp..."xpela...t body lotion 2 aku bli len kali..."

then g blik kt kdai contact lens 2...aku ckp ngan mama aku bli scrub jenama guardian 2...hahaha...die ckp "ko mmg...ade je bnde len yg ko nk bli..."
aku ckp..."ala ma....along bli murah pe...tgk...besar kot btol die...harga pn 11rggt lbih...okeyh la 2...utk jgke mase pnjang...."

mak aku pn mleh nk lyn....hehe...
then dh setel sume...kteorg pn blik....

No comments:

Post a Comment