Friday, December 25, 2009

wondering...

smtimes....
b4 aku hanyut dlm mimpi...

aku selalu pk....
"t aku dh degree..agak2 aku trus dpt keje x?hopefully trus dpt keje la....coz aku dh plan mcm2 dh pastu....keje...ble dh agak stabil aku nk kawen..."

hmm...
when da word kawen come cross my mind....mcm2 yg aku rase...
tkut...happy....nervous...
leh dikatekan sume feeling 2 jd satu feeling yg xleh nk ungkapkan pn....

mama pnah ckp...

"mama xtau la ko ngan faid ni jd kawen ke x nnti..."

aku cm....nape plak..?

"yela...die kan keje kapal...."

aku phm pe yg mama cube smpaikan....

aku xtaula...smtimes...aku ade gak pk cm tu...mampu ke aku hidup sorg2 t ble aku dh kawen ngan faid...skang mmg la aku mampu even smtimes aku rase cm dh xmampu nk tggung rindu...tp...ble aku dh jd isteri die yg sah..?mampu ke...??

sebagai seorg isteri...n sekental mana pn dia...dia msti perlukan seorg suami disisi die....
n aku...perlukan faid dlm idup aku....

No comments:

Post a Comment